Mede X-plane gebruikers gezocht...

Vragen, opmerkingen over X-plane
Plaats reactie
bstikkel
Berichten: 22
Lid geworden op: 27-09-2017 13:14

Mede X-plane gebruikers gezocht...

Bericht door bstikkel » 24-10-2017 17:05

Gezien het feit dat dit deel van het forum nog zeer maagdelijk aandoet, er nog geen moderator is en dit het eerste berichtje is, heb ik zo'n idee, dat het antwoord op mijn vraag ergens tussen de 'nee' en 'nauwelijks' zal liggen.

Maar, verleid door een prachtig filmpje dat ik ook al op de FB pagina van Vliegen om te Helpen heb gezet, wil ik er toch eens wat dieper induiken.

Zijn er mede FS Haaglanden leden, die ook wat met X-Plane doen of misschien zelfs wel héél veel ervaring hebben?

Ik zou graag met ze in contact komen!

Hartelijke groet,
Bram Stikkel :D
Vliegen om te Helpen, flightsim fun for good purpose!

Hans K
Berichten: 130
Lid geworden op: 30-07-2017 11:31

Bericht door Hans K » 24-10-2017 18:43

Hoi Bram,

Zeker zijn er sinds een tijdje een paar leden die deze sim gebruiken. We hebben er recent zelfs nog een leerzame lezing over gehad!
De software staat ook op de club PC om zelf eens uit te testen.
Nu weet ik niet of alle leden dit forum regelmatig lezen (ik vrees van niet) maar op de volgende bijeenkomst (25/10) zal ik ze er op attent maken.

Veel succes met je ontdekkingsreis van X-plane.

Hans K

bstikkel
Berichten: 22
Lid geworden op: 27-09-2017 13:14

Bericht door bstikkel » 24-10-2017 18:58

Bedankt, Hans ! Wie weet welke samenwerkingen er nog gaan komen.
Al doende leer je wel steeds weer een nieuw beetje, maar als we die beetjes kunnen bundelen, gaat het vast sneller.

Hartelijke groet,
Bram
Vliegen om te Helpen, flightsim fun for good purpose!

Hans K
Berichten: 130
Lid geworden op: 30-07-2017 11:31

Bericht door Hans K » 26-10-2017 09:35

Bram,

Zoals beloofd heb ik het gisteren even gemeld. Er waren diverse mensen die zich aangesproken voelden. Onze voorzitter, Hans de Vries, zal contact met je opnemen.

Groet, Hans

bstikkel
Berichten: 22
Lid geworden op: 27-09-2017 13:14

Bericht door bstikkel » 26-10-2017 15:14

O, dank je wel. Leuk dat er mensen zijn die zo positief reageren. Als ik naar mijn eigen leven kijk, zit alles al weer zo snel vol. Is er eigenlijk een soort ledenlijst van FS Groep Haaglanden, waarop bijvoorbeeld onze telefoonnummers of emailadressen staan?

Dank voor je intermediair zijn ;-)

Hartelijke groet!
Bram


Afbeelding
Screenshot: de Cessna 208b van X-Hangar.com boven Papua Indonesië. Heeft ook een 'blanko' texture, dus over een poosje mét MAF texture... :D
Vliegen om te Helpen, flightsim fun for good purpose!

Plaats reactie